måndag 27 april 2009

Måndag

Idag har varit en riktig slö dag. Först var vi på mamma-barn gympa sedan har tiden bara runnit iväg. Var lite snabbt och köpte mer grejer till Ellas garderob.

Ella har sin söta Kik kid dress på sig idag.

Ella sov i fyra timmar efter det så då putsade jag fönstren som jag målade i helgen och satte igång diskmaskinen. När Ella ville äta så tog jag en liten snabb tupplur. Kom på att jag inte berättat något om "operation inte äta på natten". Natten mellan torsdag och fredag började vi och då var det verkligen inte lätt. Oj vad den damen kan skrika! Övriga nätter har gått väldigt bra. Natten till idag hade hon kunnat sova mer än 6 timmar om det inte varit så att gubben glömt sin mobil i Ellas sovrum. Så strax efter 5 satte alarmet igång där inne. Det gick mycket lättare än jag hade trott men det återstår att se om det blir något bakslag. Känns som jag är tröttare nu fast att jag fått sova mer än på mycket länge.

Nu kommer gubben hem. Dags att göra Lasange. Bye

3 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Skönt att operationen går bra! Blir lättare och lättare med tiden! =)

Hihi, ja de där skattepengarna ger verkligen utrymme för drömmar =) Märkligt att man kan bli så glad för dom egentligen eftersom det ändå var ens egna pengar från början, men glad blir man likväl när de kommer!
Ska fixa bilder ikväll om jag hinner, annars imorgon. Nu vill H ha sin gröt!

Kramar

Sandy Dandy sa...

Det e bra ni redan vänjer av henne vid nattmål! Ju tidigare dessto bättre!! :) tar hon napp?

Malou sa...

Varför ska ni vänja av henne vid nattmålet redan? Är inte det lite tidigt?