tisdag 7 april 2009

Mamma-barn gympa och Me & I planering

Idag var Ella och jag på mamma-barn gympa för första gången. Det kändes verkligen att man var på friskisen igår, armarna var som spagetti. Jag var orolig över att Ella skulle vara jätte ledsen och trött under passet men hon tyckte allt var väldigt spännande. Vid elva när det slutade så somnade hon gått.

Nu har jag planerat Me and I party hemma hos mig. Det blir den 22:a april klockan 18.30. Ska bli riktigt trevligt och så kan jag köpa det andra som jag så gärna ville ha till Ella.

3 kommentarer:

Amanda sa...

Vill tipsa om tre nya tävlingar på min blogg. ^^

Therese Wahlström sa...

Hej!
Tack så mycket, kommer gärna =)
Ses på tisdag, hoppas ni får en trevlig påskhelg!

Kram T

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny spännande tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

Hemligt paket (värde 500kr) från Rebuz Kidz ligger i potten :)

Ha en jättebra dag! Kram