fredag 17 april 2009

Njuter av dagen!

Idag har Ella, jag och mormor varit ute och gått. Dessutom stannade vi på H&M en sväng och mormor skämde bort Ella ännu mer med flera söta saker. Tack mormor!

Efter det kom Sofia förbi med sin "lille" Gustav. Han är bara 2,5 månad men väger redan ca 6800g. Ella vägde 5880g när hon var 3 månader. Vi diskuterade lite kring sånger till hennes bröllop, jag ska sjunga då.

Sedan har Ella och jag njutit av dagen. Jag vann en aktion på tradera idag. Ett par NYA badbyxor till Ella. Vanligt nypris ligger på ca 120kr men jag fick dem nya på Tradera för 59kr inkl. frakt. Vad det är härligt att fynda!

Nu sitter vi hela familjen och njuter tillsammans i soffan. Vi har beställt ett par av dessa solbrillor till Ella från denna sidan.


Nu ska gubben och jag ner till källaren och vika sängkläder sen blir det mys för hela slanten. Imorgon är det fullt upp. Älsklingen tar med sig Ella på babysim så ska jag måla färdigt fönstren i Ellas rum. Sen ska det städas och fixas och så ska Åsa och jag på Friskis och svettis.

Inga kommentarer: