torsdag 30 april 2009

Plantering!


När jag kom hem från lantmännen satte jag mig och sökte på nätet om doftschersmin och smultronschersmin och bestämde mig för att det var det andra alternativet jag ville ha. Jag hade en massa frågor till damen på Lantmännen när jag först köpte min doftschersmin men hon var så otrevlig. Tur att nätet finns. Vi åkte och lämnade tillbaka plantat och åkte till Växtkraft istället.

Vi började diskutera vart min buske skulle stå. Det slutade med att vi köpte två buskar, en massa masksten och ogrässkyddsmatta så nu ska det ändras en massa vid ingången till vårt hus. OJ så kul detta blir. Jag vill greja NU!

2 kommentarer:

TERESA sa...

Tack för din kommentar! Jag tycker själv att vardagen rullar på galant. Det där med ork är något som man alltid måste ha som förälder och ibland har man mer och ibland mindre. Sovmorgon är det dock alrid tal om, men det är lika mysigt att, om inte ännu mysigare, att dra sig i sängen med barnen.

Hoppas du och din familj har en fin första maj!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Kommer bli superfint :) Visst är det roligt när man börjar få till det som man vill ha det!
Trevlig helg!
KRam Therese