torsdag 9 april 2009

Mycket trevlig dag!

Dagen började med att Marie och jag hämtade våra papper med våra nya löner och lämnade in på försäkringskassan. Vi kanske inte mister några dagar om avtalet undertecknades den 1april på kommunen, det var ju bara positivt för oss...

Sen långpromenad med Marie och Åsa med deras grabbar Robin och Hugo. Jätte härligt i det fina vädret och vi har det verkligen jätte trevligt tillsammans. Sedan åkte jag och Åsa till en gemensam bekant som skulle sälja av alla kill- och tjejkläder som hon hade (och det var inte lite det). Allt var i princip märkeskläder som Kik kid, Po.p, Nova star, Nanoou, Liten, Me & I, Katvig m.m m.m
Vi fick köpa plaggen för 25kr eller 40kr stycket så ni kan förstå om jag och Åsa var som i himmelen då! Allt slängdes i tvätten när jag kom hem så får visa bilder på fynden senare.

Nu blir det sen middag; potatis, fisk och äggsås. (En stor favorit hos mig)
Sedan ska det bli mycket mys med familjen....
Glad påsk till er alla!

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Kikar in och önskar Glad Påsk! Vad roligt att ni fick fynda rejält :)
Kram Therese

Anonym sa...

Tack för en trevlig förmiddag!!Åhhh vad avis jag blir på er...handla så billiga kläder,kan tänka mig vad kul!!Kram Marie