söndag 5 april 2009

Me and I party

Idag grejas det hemma för fullt! Ella har varit lite kinkig på förmiddagen så älsklingen tog Ella med sig i bärselen och gick ut och gick lite. Då passade jag på att fortsätta sova lite. Tack gubben min; )

Nu ska jag fortsätta greja lite för vid fem är det dags för Me & I party hos Therese.

Update: Nu har vi kommit hem från partyt. Jag kunde handlat hur mycket som helst men fick verkligen upprepa att jag hellre är hemma längre än att köpa en massa kläder. Tyvärr måste man ju välja för kläderna är ju inte så billiga...Hur som helst så blev det en klänning med pussgrodor på:

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Ja mycket fint finns det och särskilt till flickor, men det är synd att dom kostar därefter också... Du får ha ett eget party någon gång, man får ju rabatt som värdinna, inte fy skam det inte... =)
Ses på tisdag!
Kram T