torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag startade vi dagen med en 2h härlig promenad med mammor från jobbet. Efter det åt vi lunch på thaien. Det var väldigt gott men fick slänga i mig maten för Ella var så himla sällskapsjuk. Sedan fick hon sitta lite hos Jeanette och då var allt jättebra och jag kunde äta lite. Jag har så oerhört svårt att slappna av och äta i lugn och ro, blir ofta att jag bara får slänga i mig det när Ella gnäller.

Vi gick en runda på stan också...


Sedan åkte Ella och jag till lantmännen. Jag köpte täckbark till syrénhäcken, två Troika-rosplantor, rosjord, gräsfrön och en Philadelphus coronarius-doftschersmin.


Valborg är inte så speciellt för mig och Ella bryr ju sig inte om majbrasan i år så jag funderar på om det blir lite planterat idag....

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vi firar inte heller Valborg på ngt speciellt vis annat än lite extra mys o god mat här hemma..inte så dumt det heller =)

Kram

Ps! Ny tävling hos mig =) DS