onsdag 6 maj 2009

Gnälliga familjen....

Idag har vi varit på Öppnis och sedan blev det fika hos Anette med Ida och Julia.

Ella har varit gnällig hela dagen idag. Det känns som alla under husets tak är gnälliga idag......
Jag har satt en bulldeg på jäsning för att muntra upp dagen lite. Får se om Gubben kanske mjuknar lite när han får nybakta vaniljbullar.....

Update:

Bulltricket fungerade! Jag gjorde Älsklingens favoriter med vanilj i. Gubben satte upp den sista rullgardinen i Ellas rum och jag bakade en massa bullar. När gubben var färdig lekte Ella och pappa lite, katten var väldigt intressant.



Ella sitter i sin korgstol som jag hade när jag var liten....

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men du..vaniljbullar, jisses vad gott! Förstår att det piffade upp stämningen =) O du, får du ngr över..skicka gärna ett par st till mig ;)

Ha en bra dag! Kram