tisdag 26 maj 2009

Sydag

Idag så åkte Ella och jag till Marie och Robin för lite sytime. Sofia med hennes dotter Ebba var också med. Oj vad vi sydde! För min del blev det 6st dreglisar och tyg till en liten filt. Från halv tolv till nästan fyra höll vi på, med pause för lite lunch. Tack tjejer för en jätte trevlig sydag!

När vi kom hem så fortsatte jag att sy för dreglisarna behövde tryckknappar som jag nu sytt dit för hand. Nu är jag precis färdig med det också...


Här är det som jag sydde. Det vita ihopvikta är en (tänkt) filt med vita stjärnor som jag får sy färdigt en annan dag.

Ella fick ta på sig en av dreglisarna direkt...
(Ella har på sig sin Kik kid dress som jag vann i en bloggtävling)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv!!Vad fin den blev på dreglisen!Passade ju perfekt till dressen!!Syns imorgon!!

Therese Wahlström sa...

Så fina dregellappar! Kan man beställa? ;P och vilken söt dress, härlig färg!

Kram