onsdag 20 maj 2009

Underbar karl

Idag har vi varit på öppnis sedan blev det fika hemma hos Ida och Julia.
Efter det åkte Ella och jag till mormor och morfar så de kunde passa henne medans jag storhandlade. Det underlättar verkligen, Tack!

Nu är jag hemmkommen från ett 90minuters Friskis pass. Åsa kunde först inte följa med för att hon inte hade någon barnvakt till Hugo men då frågade jag min Älskling.
Vilken karl jag har! Vi fick oss en riktigt skön träning och min gubbe tog hand om barnen. När vi kom hem mötte vi dem på uppfarten. Ella satt i bärselen och Hugo låg i Ellas vagn. De hade varit ute på en promenad och Tussan hade följt med hela vägen. Härlig gubbe, rolig katt och en underbar dotter, vad mer kan man önska sig?

1 kommentar:

Therese - Eira min ögonsten sa...

Lycka till i mina tävlingar! :)