söndag 17 maj 2009

Ny skötväska är beställd!


Jippi nu är jag äntligen ägare till en Skip Hop duo deluxe! Jag har köpt den på Pippilotta som har fraktfritt nu och dessutom är de billigast, allafall när det gäller dessa skötväskor. Jag är så trött på den andra vi har. Finns bara ett mindre fack och har man nycklar och mobilen och lite småsaker där i så hittar man aldrig mobilen när den ringer. I den nya skötväskan finns mobilfack och dessutom två mindre fack med dragkedja. Dessutom har den nya skötväskan speciella spännen som man sätter fast på vagnhandtaget så behöver vi aldrig ändra på axelremmen som vi alltid måste göra nu...
Erik är nästan lika glad för att jag köper denna för nu slipper han ha med halva min handväska (som han säger...hihi) när han ska någonstans med Ella. Den gamla skötväskan får han ha helt för sig själv : )

Inga kommentarer: