tisdag 12 maj 2009

Långpromenad

Igår var vi på mamma-barn gympa sedan så träffades Åsa och jag och tog en promenad. Det blev att vi var iväg i över tre timmar fast vi pausade på Mc Donalds för det började spöregna.

Idag vaknade jag av att Ella låg och pratade och smaskade på sina fötter...

Så här glad var lilla snurpan när jag fotade henne.

Idag ringde jag syrran så vi gick en långpromenad. Vi gick i över 2,5h och Ella sov hela tiden. Nu är jag helt slut. Nu blir det att greja med maten, det blir fisk, potatis, dillsås och ärtor.

(Paddan från dagens promenad)

Ikväll ska vi till svärmor och fira hennes födelsedag.

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Blääääk, fy fan vad äcklig padda! Hahah, har fobi för grodor o paddor, skulle fått panik om jag såg den hehehe!

A & Lilla P sa...

Sötnos! Visst är det underbart när de vaknar glada och jollrande?... : )

Farmor sa...

Och svärmor säger: Tack för besöket! De där stunderna när man träffas i vardagen gillar jag jättemycket, avkoppling kallas det!;)