lördag 16 maj 2009

Solosång.

Så här såg vi ut när vi var i väg.
Ella har sin söta pussgrodorklänning från Me & I.

Idag har Ella och jag varit på bröllop och dop. Det var en vän till min bästa vän som gifte sig och deras pojk döptes också. Jag sjöng solo, låten heter "För att du finns" originalet sjunges av Sonja Aldén. Jag var oerhört nervös för det var nästan ett år sedan som jag sjöng för så stor publik. Benen skakade men av responsen som jag fick så var sången väldigt bra, viktigast av allt så var brudparet riktigt nöjda. Hade jag inte varit så nervös så hade jag kunnat bättre tror jag...

Min kära gubbe fick för sig att rensa bort alla maskrosor på trädgården när vi var iväg. Det är så himla skönt att slippa se det ogräset och så är jag glad att jag slapp det jobbet i år. Tack Gubben!
Nu klipper han gräsmattan också. När det är färdigt ska vi grilla grillspjut, mums!

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Vad fina ni va, båda två :D

Malou sa...

Usch jag vet hur det känns, man tror att det ska höras hur nervös man är. :-( Men vilken tur att det gick bra i alla fall, och det var ju en din låt.:-)

Malou sa...

Hej på er!
Håller med så fina ni är...hoppas allt e bra med er. Kram Malou