söndag 20 december 2009

Argbigga!!!

Idag är jag arg som ett bi! Behöver inte gå in på mer detaljer än att jag har lärt mig att ska någonting bli gjort får man göra det själv! Dessutom har jag lärt mig att INTE räkna med få någon hjälp och skulle jag få det är det bara ett plus i kanten!

Ikväll är det julbord-knytkalas med föräldrargruppen hos Marie och Peter. Jag har gjort tre Janssonsfrestelse och 20 ägghalvor till kvällen. Medans jag gjort det har jag haft en gnällig liten söt Ella vid mina ben hela tiden.

Jag ska göra allt för att försöka lugna ner mig, så att jag kan njuta av kvällen som jag sett fram emot länge.

3 kommentarer:

Amy sa...

Känner igen det där.... =(

Anonym sa...

Usch det låter inge vidare...inte kul att behöva känna sig. Känner också tyvärr igen mig i det !

Emma

Therese Wahlström sa...

Trist när det är så. Är glad att jag inte känner igen mig i din situation. Hoppas du blev gladare och hade trevligt på julmyset!