torsdag 10 december 2009

Heldag på stan

Idag har vi farit, Ella och jag. Först åkte vi till leksaksaffären för de hade erbjudande på en resesäng inkl madrass och väska för 399kr (om man hade kupong). Sedan var vi i en av våra tre zooaffärer och köpte kattmat. Det går åt som smör nu när man har en kattunge som vräker i sig mat. Zooaffären hade också erbjudande så jag köpte 3st 2kg påsar för 297kr, så nu räcker det kanske två månader.

Ella ÄLSKAR att få titta på alla djuren i affären idag var fåglarna och råttorna favoriter. Ella försökte låta som fåglarna och klappade råttorna när de stack ut sin nos mellan gallret.

Sedan ringde syster så vi träffade henne och gick en runda på stan. Det blev ett par jeans till Ella och ett par jeansleggings till mig.

Ellas tuffa jeans (25% rabatt på hela ditt köp i alla KappAhls affärer just nu!)

(Det lilla svarta som syns på den nedre bilder är vår hittekatt som fortfarande bor hos oss.)

Efter det åkte vi upp till leksaksaffären igen för att syster ville ha tips om vad Ella vill ha i födelsedagspresent och julklapp. När det var klart åkte vi och handlade lite som vi glömt under vår veckohandling. Nu är vi hemma och nu tänker jag ta det lugnt en liten stund sedan ska jag rensa Ellas garderob.

Inga kommentarer: