lördag 5 december 2009

Sömntuta

Gubben och jag hade en jätte trevlig kväll hos hans arbetskamrat. Kvällen bestod av mat, buzz, airhockey och många skratt :)

Idag väckte gubben mig strax innan tolv och jag hade nog kunnat sova hela dagen. Jag har inte börjat med min medicin för blodtrycket än pga att den går över i bröstmjölken och jag ammar fortfarande ett mål på morgonen. Ska bli skönt att börja med den och se om min trötthet försvinner lite.

Ja, när jag kvicknat till så var det fullt ös. Familjen Rudelius kom på middag hos oss vid 16.00. Jag gjorde hembakade pitabröd, tacokyckling och en massa tillbehör som guacamole, mozzarella, garlicsås, gräddfil och en massa grönsaker till middag. Sedan tittade vi på Wallander filmen Läckan som var riktigt bra tycker jag.

Min underbart söta lilla prinsessa med en liten tofs idag :)

Nu är det snart dags för sängen. Imorgon väntas julbord på lilla mathuset med gubbens släkt.
Godnatt!

1 kommentar:

stine - pokerfru & mamma till Wiggo sa...

va roligt att du vill vara med, kommer fler tävlingar inom kort!
kram stine