tisdag 15 december 2009

Nya träningskläder




För några veckor sedan berättade jag i bloggen att en liten mus tagit sig in i vår garderob med skjutdörr. När jag var och tränade senast märkte jag flera små hål på ena benet! Att jag inte kunde märkt det innan!!! Ja, musen hade varit på dem och tagit en mumsbit av ett av mina par träningsbyxor! Stretchtyger är ju inte så lätt att laga, tyvärr. Så nu var jag tvungen att köpa ett par nya brallor ;)

Härom dagen fick jag ett mail från Ellos om förtur på rean. De har upp till 70% rabatt på massor av sina märkes varor. Perfekt för mig! När jag beställde fick jag 50% rabatt på ett köp, nu är det 30% rabatt på träningsplaggen.

Det blev ett par byxor och en träningstopp som jag också behövde.
Jag betalade 224kr för byxorna och 89kr för toppen!

1 kommentar: