torsdag 17 december 2009

Högst upp min önskelista!

Jag älskar att baka och greja i köket!...Om det undgått någon;)

Högst upp på min önskelista står därför en hushållsassistent. Jag vill INTE ha den populära Kitchen aid utan jag vill ha en maskin som klarar mycket deg.


Ankarsrum Assistent Orginal AKM6120MW Vit

Denna skulle vara perfekt! den klarar 1,5 liter degvätska och 5 kg mjöl utan problem. Det ni!
Den går att köpa på bla Bygghemma och Bagaren och kocken.

Högt upp min mans önskelista står en bra kaffebryggare. Som enligt min mening gärna får gå i svart och silver som våra andra maskiner i köket.

Om jag vann på lotto skulle vi absolut få våra nya köksmaskiner ;)

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Nä vad häftigt! Min mamma har en sådan bakmaskin och den ser precis likadan ut nu, 30 år senare! Fast mammas är orange... haha. Men den är superbra och har hållt fint i alla år =)

Kaffebryggare rekommenderar jag MoccaMaster, vi har en sådan och den är kanon. Brygger i 97-98 grader och en full kanna på 6 minuter, smidigt!