torsdag 17 december 2009

Helgens planer!

Nu sover Ella och jag tar det lite lugnt.

Tänkte bara berätta att jag ser fram emot imorgon. De kommer bli en stressig förmiddag men härligt ändå. Först ska jag till jobbet och träffa mina arbetskamrater och chef och kanske få en julklapp? Sedan ska vi till Öppnis och fira Lucia och äta lite tomtegröt. Efter det åker Ella och jag ut till Cilla och Colin och stannar där resten av dagen. Våra gubbar ska nämligen på samma firmafest så då tänkte vi umgås och baka och laga lite mat tillsammans. Sen kan jag tänka mig att det blir någon film från Stefans nya filmpacket som han köpt ;)

Lördagen får Ella och jag huset för oss själva. För då ska Gubben till Kalmar och träffa sina gamla högskolekompisar. Får se vad vi hittar på då?

På söndagen ska det göras julmat 3 janssons och en jäkla massa ägghalvor ska göras. Sedan hoppas jag att Gubben kommer hem i bra tid, för på eftermiddagen ska vi ha knytkalas med föräldrargruppen hemma hos Marie, Peter och Robin. Vi har även lottat så varje barn ska få en julklapp av ett annat barn. Ska bli såååå oerhört trevligt!

Nu har vi 3 härliga dagar att se fram emot. Vad ska ni fylla er helg med?

Inga kommentarer: