fredag 14 augusti 2009

Ella är en tuff brud

Idag vaknade vi vid ca 9.00 av att en byggfirma ringde. Då var det en till rörmokare som ville titta på det tänkta badrummet. Efter det så satt jag och spannade lite på friskis höstschema för att försöka få ihop det med gubbens thaiboxning. Det är helt hopplöst! Alla de roliga passen är på måndagar, onsdagar och lördagar då han har sin träning eller tidagen innan gubben kommit hem
från jobbet......

Sedan bar det av till stan för att möta Anna. Hon följde med mig och tittade på lite kakel, klinkers och mosaik. Fick lite prisuppgifter också, de som jag var tvungen att springa ifrån igår :/ Sedan blev det toast på café Hörnet.

Ella fick en fin skinnjacka idag från KappAhl.

199kr minus 25% så jag kunde inte motstå den....särskilt inte efter att jag fått se söta Robin i den igår.

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Den där jackan är så fräck..så snygg!! Har "petat" på den länge men inte gått så långt som att köpa den..inte än iaf :)

Skoj att du är med o tävlar hos mig igen!

Kram

Therese Wahlström sa...

Oooh, vilken läcker jacka!! =) Fanns dom i större storlekar med tro? ;)

Det är kul att planera badrum, fast det är inte så kul när det man vill ha är så jäkla dyrt dock...
Kram

Cecca sa...

Sv: Åh, vilket lyx med 25% rabatt dessutom. :) Jag bara måste köpa den till mina flickor, eller ja jag måste köpa 2 st, haha. :)