torsdag 6 augusti 2009

Hoppas...

Vid 8 tiden på morgonen vaknar alltid Ella för då är det dags för ammning. Sedan ligger hon och jag och myser och så somnar vi om. När Gubben är hemma vägrar alltid Ella att somna om efter amningen, antagligen för att hon vet att Erik alltid går upp med henne då. Idag somnade vi om som vanligt. Strax innan 10 vaknade jag av en smäll, Ella hade ramlat ner på golvet!! Stackars lilla snurpan. Jag som ända hade bullat upp med gubbens täcke så att hon inte skulle kunna rulla ner......

Ella och jag tog oss snabbt ner till stan idag och myst i det underbara vädret. Sedan handlade vi en massa barnmat, päronpuréer och pärondryck till Ella. Det får bli sista gången jag köper färdig mat. Nu får jag fler burkar så jag kan göra ännu mer hemmagjord mat till Ella.

Jag tog tillfället i akt idag och gjorde någonting som jag längtat efter. Ni får hålla tummarna för mig fram till v35. Hoppas, hoppas hoppas!!!

Dagens på min lilla prinsessa:

Me and I klänning, leggings och skor- H & M.

1 kommentar:

Emma sa...

Visst tycker man synd om dom när dom ramlar i golvet...Stella gjorde det häromdagen också. Men det lär nog bli fler små olyckor framöver :-). Ses vi morgon kanske ? KRAM