tisdag 4 augusti 2009

Långa promenader

Nu är det bara Ellas fönster som ska målas med täckfärg och det ena fönstret på övervåningen kvar sedan är det klart. Jag är så himla trött på fönsterfixande nu! Min morbror ska fixa nya fönster vid entrén och kanske, kanske blir det en ny ytterdörr om gubben får tag i en billigt genom jobbet.

Friskis och svettis sommargympa började i måndags igen men då kunde jag inte gå. Gubbens thaiboxningstränare har fått för sig att ändra träningen till måndagar och onsdagar, de enda dagarna som Friskis har träning. Imorgon är det äntligen min tur att få träna och jag är laddad!

Jag, Ella och mamma/mormor har varit ute och gått långpromenader två dagar i rad nu. Pratat i massor och njutit av värmen.

1 kommentar:

alexandra sa...

Vad är det du vill följa med på?kram