onsdag 12 augusti 2009

Full rulle

Idag har det verkligen varit fullt upp. På morgonen fastnade jag med min goa granne i telefonen och sedan blev det bråttom. Vid 11 kom Ida och Anette från vår föräldrargrupp.

Barnen har fått leka lite och vi har pratat och fikat.

Ella, Julia och Emil.

Ella hade fullt upp med sina kompisar så hon glömde bort att sova. Nu sover hon och jag skulle behöva åka och handla. Tänkte väcka henne om en stund så hon får sova lite innan handlingen, för att handla är en favorit för Ella det med.

Vid 17.00 kommer en till byggfirma till oss som ska titta på vårt tänkta badrum. Det blir den tredje firman men än har vi inte fått något prisförslag. Längtar så tills det är igång!

Sedan ska det lagas middag och vid 19.00 så är det friskis. Glömde bort att skriva att efter middag och byggfirma besök ska vi till Anna och Petan och fika och planera takbyte. Sen blir det träning..... Jag lär nog sova gott i natt kan jag tänka mig.

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad mysigt att träffas, mammor och barn. Det gillade jag också när barnen var små :) Hoppas ni hade en toppenmysig dag tillsammans!
Kram Therese