söndag 16 augusti 2009

Garderobs rensning

Idag tror jag att gubben blivit lite smått galen :) Han började rensa ur sin del av garderoben på eget initiativ. Då kunde jag ju inte vara sämre så jag rensade både min och Ellas. En pappkasse hamnade hos Erikshjälpen och en kasse hem till min mor. Perfekt att rensa för nu vet jag vad både Ella och jag behöver ha. Till mig behövs det massor med träningskläder och Ella behöver pyjamaser stl 80, bodys och vantar och mössa till vintern. Det blir en tur till Ullared, inte nästa vecka som planerat men den 7 september blir det av.

Nu ikväll har vi ätit pizza med familjen Rudelius sedan blev det en film.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Jättebra! Lycka till :-)

Therese Wahlström sa...

Oj, har hon redan stl 80!? Hon måste blivit jättelång sen jag såg henne! =) H har 80 nu och han var 78,5 på 10 månaders kollen.
kram