tisdag 25 augusti 2009

Fullt ös, medvetslös!

Ella är den röda lilla damen med hjärta på rumpan.

Idag började vi dagen mycket tidigare än vad Ella brukar vilja men dagen har gått superbra ändå. Vid 10 träffades föräldrargruppen för lite bokprat på biblioteket. Ella tyckte det var jättekul när tant Carina läste för dem.

Här är några av växterna jag köpte.

Sedan passade jag på att gå på torget medans Ella sov i vagnen. Köpte blommor till mina krukor och amplar. Gubben på torget är tok billig! Jag köpte 5 vita ljung, 1 flerårig timjan, dekorationskål, flerårig bladväxt med lilaaktiga blad, en vit flerårig växt och en liten grön flerårig buske.För alltihop betalade jag 220kr!!!

Efter det storhandlade vi. Ella satt i en vanlig kundvagn för första gången och bara njöt av färden.

Ella har på sig en body från Fiskrens design, Byxor beställda från bloggen Mysungar, dreglisen är hemmagjord.

När vi kom hem slängdes allt på sin plats och Ella och jag gick ut för att plantera. Ella satt på sitt fårskinn och lekte lite under tiden. Nu sover hon som en stock och jag försöker varva ner lite.

Checka in stilen!

Vid halv fem kommer mäklaren för att värdera vårt hus så jag tänkte passa på att snygga till lite medans Ella sover också.

Inga kommentarer: