söndag 30 augusti 2009

Lördagen


Igår så va Anna, jag och Ella på stan hela dagen. Först så gick vi en runda på loppisen som var i stan. Vid två så följde Anna med oss på barnteater. Det var en väldigt speciell gubbe och föreställning men barnen var som trollbundna.



Efter föreställningen fick de gå fram och känna på rekvisitan också.

Sedan var det fullt upp igen. Middag skulle lagas till gubbarna, städa hela huset och vid 19.00 var det dags för killarnas whiskey provning hos oss.

Vi tjejer fick vistas i köket så länge under deras provning. Sedan blev det utgång för min del med Anna, Åsa och två andra tjejer som jag inte känner så väl. Det var kul att få gå ut och dansa lite men både Åsa och jag kände att det är mysigare att umgås med familj och vänner hemma istället. Så vi väntar nog ett halvår eller någonting liknande till nästa utgång :)

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Jag har inte varit ute än.... nästa så man skäms men jag har verkligen inget sug efter det! Man har väl haft sin beskärda del av det livet antar jag =)

Tråkigt med vädret, hoppas det blir bättre så taket blir klart snart!
kram