måndag 24 augusti 2009

Igår, idag och imorgon.

Igår var jag, Ella och min mor ute och gick i 2 timmar. Vi svängde förbi Maxi innan promenaden och hämtade mina träningsbyxor som jag beställt från Ellos för någon dag sedan. De var SUPER bra på alla sätt och vis!



På kvällen kom Björn, Åsa och Hugo till oss och åt lite pizza. Vi hade det lika trevligt som alltid.

Idag så har Ella inte alls varit på sitt glada humör. Nu ligger hon och sover på min mage och när hon vaknar ska vi till försäkringskassan och fylla i fler månader med föräldrarpenning.

Imorgon ska vi på föräldrarträff på biblioteket, träffa Anna, gå en promenad, handla och sedan kommer en mäklare för att värdera om vårt hus. Fullt upp med andra ord!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte ni eran biblioteksträff förrän imorgon.Vi har ju våran på torsdag och då är ju våra lite yngre än Ella..?Men det är klart,kanske har blivit förskjutet pga sommaren...Träningskläderna ser jättesnygga ut.Kul när de passar bra också!Ha det bra!
Kram Marie

Therese Wahlström sa...

Fyller du inte i dagarna på nätet!? Det är ju jättesmidigt och bra om man vill/behöver ändra... =)
Kram

Therese Wahlström sa...

Ja, känns bra, är så himla otålig bara, vill ha den nuuuu! =)
Ok, då förstår jag! =)
kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad härligt att träningsbyxorna var bra! Har ju somsagt funderat på samma ena själv o då var det ju kul att höra ett litet omdöme först =)

Ha en finfin dag! Kram