lördag 31 oktober 2009

Allt ansvar på mina axlar.

Idag är jag trött. Det har varit många roliga men intensiva dagar nu som helt enkelt blivit lite för mycket tror jag. Humöret är tyvärr inte på topp då heller när jag bara känner mig stressad. Gubben och jag har haft lite diskussioner idag om ansvarstagande, som bland annat innebär att jag inte vill ha ansvaret för allting och vara familjens almanacka. Tråkigt men så kan det ju vara ibland.

Ikväll får vi ta igen allt mys vi har missat och dricka lite gott vin....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror tyvärr att det vi tjejer som ofta får va familjen almanacka...Jag har bestämt mig för att inte reta mig på det utan bara inse att det är så. Jag försöker se att Nojje tänker på andra saker jag missar. Hoppas ni får en mysig kväll ändå !

Kram
Emma

Therese Wahlström sa...

Jepp, känner igen det där... Men sedan Martin började sin pappaledighet och jag började jobba igen är det lite ombytta roller, vilket är riktigt skönt som omväxling! =)
Ska Erik vara hemma med Ella något?
kram