tisdag 13 oktober 2009

Vilken dag!!

Jaha då har man ramlat ihop igen! Skulle upp och gå på toa på morgonen och helt plötsligt låg jag på golvet i badrummet och hade slagit i huvudet. Fick ropa på min man som kom och hjälpte mig. Han hämtade skinka från frysen så jag fick ner bulan. Sen kändes det okej igen.

Ella och Milton. Ella har på sig en tröja från Me&I och byxor från Nova star.

Sedan var det föräldrarträff hos Veronica och lille Milton. Massor med mammor och barn, det var bara svägerskan och Hugo som saknades. Ella blev övertrött och jag började känna av huvudet mera så jag tog en alvedon hos dem. Sedan tog vi en promenad och det kändes bättre.

Bilderna är tagna med mobilen.

När vi kom hem kändes det inte bra alls. Jag ringde sjukhuset och fick åka direkt. Ella hamnade snabbt hos min snälla granne och jag ringde hem gubben.

På sjukhuset tog de mitt blodtryck. Det låg på 150 någonting när jag satt ner och när jag reste mig upp låg det under 80. Så nu ska jag bli kallad och få en mätare som jag ska ha i 24h som mäter mina blodtrycksfall. Usch jag hatar verkligen sjukhus. Jag går bara dit när jag verkligen måste och hoppas på att allt ska vara bra, men det är det ju aldrig när jag alltid väntar ut tills det blivit värre.....Läkaren tyckte att jag behöver medicin för mitt blodtryck...Känner mig som en gammal tant :(

4 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Nämen vad obehagligt!!!!! :/ vad kan det va???? Du får försöka varva ner och vila lite mer! KRAM!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Urkas..det lät inget vidare =( Hoppas det känns bättre idag..o att blodtycket "lägger sig till rätta"!

KRAM

Anonym sa...

oj!! De va inte bra:(
tycker som sandra där lite jag tror du får varva ner lite inte göra så mycke jämt. INTE TRESSA.
tänker på dej ska du veta vi ses ju i helgen.. många kramar Åsa

Carolina sa...

Jag har 2 nystartade tävlingar inne hos mig, med presentkort från Lekvira och Viking gummistövlar från Nicework i potten, totalt är det 5 pågående tävlingar just nu - var gärna med! kram Carolina