lördag 3 oktober 2009

Underbar dag!

Ella hade sin fina klänning från Me and I, jeans leggings från KappAhl, Jag hade på mig en ny tunika från Lindex och svarta leggings från Gina Tricot.

Idag har det varit en stressig förmiddag. Jag lagade 5 pannkaksrullar med skinkfyllning och gjorde blåbärspaj till efterrätt. Vid 16.00 kom 11 gäster till oss för att fira min 25-årsdag.

Vilken underbar kväll vi hade!!! God mat :) och trevligt sällskap, bättre kunde det inte ha blivit!

Fick mycket presenter också. Bla hade min svägerska gjort en superhäftig blombukett av blad, ståltråd och pengar i rullar. Hon är påhittig hon ;)

Nu ska jag avsluta kvällen med min älskling och ett glas vin.

Imorgon blir det förhoppningsvis frukost på sängen och på eftermiddagen och kvällen är det dop för Colin.

Inga kommentarer: