tisdag 6 oktober 2009

Vad har jag haft för mig???

Jo igår var Ella och jag hos Cilla och Colin nästan hela dagen. Åt pajer och tårta som blivit över efter dopet. Sedan tog vi en promenad och efter det tittade vi på en film.

Idag så har Ella och jag gått en runda på stan. Ella fick detta:

Body från Lindex och tröja från H&M i stor storlek.

Ella blev helt galen i tröjan med katten så hon fick sitta med den i vagnen. Hon sa tzzee hela tiden. Det är hennes ord för Kisse det :)

Till mig blev det ett par grå leggings från Gina Tricot, ett par svarta overknee strumpor från Lindex och en lång grå tröja från H&M.

Sedan träffade vi min syster och va med henne och tittade på en lägenhet.
Nu ska jag sätta igång med middagen. Det blir marinerade revben, pommes och tzatziki.

Förresten råkade jag få reda på vad jag får för bus av min man i födelsedags present. En tjej ringde igår kväll och behövde boka om till torsdag nästa vecka. Men jag säger ingenting nu utan det får ni reda på när jag varit där. Idag har jag börjat planera min överraskning till min gubbe som fyller år den sista oktober. Det kommer bli super härligt!!

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej!
Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina