torsdag 8 oktober 2009

Våran dag

Idag så tog Ella och jag en tur med vagnen till Ida och Julia. Anette, Emil och Kicki och Theo var också där. Ella var på samma humör som hon har varit nu några dagar. Hon vill inte vara utan mamma en sekund, sitta eller krypa är inte kul. Hon vill att mamma ska hålla henne i händerna och så vill hon gå. Några rundor går ju bra men sedan när jag behöver vila ryggen blir Ella ledsen och arg igen. Hoppas hon lär sig gå själv snart så hon slipper bli så frustrerad. När denna bilden togs var det en av få sekunder som hon nöjde sig att sitta.

Efter träffen så gick jag förbi guldsmedsaffären för att se om han hade hunnit lägga till hjärtanen på min namnring. Den var färdig och jag är så nöjd! Nu fattas bara en Noah, en Stina och kanske en Wille med ;)

Inga kommentarer: