torsdag 15 oktober 2009

En härlig dag!

Idag ringde Cilla på morgonen och berättade att det var en fotograf i gallerian idag. Vi gick dit och tog kort på våra underbara barn. Jag blev rörd när jag fick se bilden, tänk att jag är mamma till denna fina flickan. (Imorgon ska vi ta kusin bilder med Hugo också. )

Det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar henne!

Sedan gick Cilla och jag runt och shoppade massor med fina toppar. Jag handlade tre lite längre tröjor från Gina Tricot som jag är super nöjd med. Priset var också lika bra :) Dagen på stan avslutades med en riktigt god passionsfruktcheesecake, mums!

Ikväll har Ellas farfar varit barnvakt. Jag och gubben åkte på relax i badhuset och jag fick avnjuta mina härliga födelsedagspresent. Så härligt med 50 minuters helkroppsmassage, synd bara att tiden gick för snabbt ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint kort !
Är han i gaalrian i morgon också ? va kostade det ?

Emma

A & Lilla P sa...

Vad fin hon är! Ljuvligt kort!

Alexandra sa...

Mosters ögonsten säger ja bara!!:)