söndag 18 oktober 2009

Lördagen

Idag är jag lite sliten efter en riktigt rolig kväll igår. Först var vi hos mina svärföräldrar på lite släktmiddag. Gubbens moster hade köpt jätte fina "mössor" till Ella och Hugo. Titta vad fina de blev:


Sedan cyklade jag snabbt iväg till Martina som hade personalfest hos sig. Vi hade så roligt! Vi gjorde en rolig lek där man skulle försöka ta upp en avklippt papperspåse med munnen utan att snudda med knäna eller händerna i golvet. Sedan klipper man av ca 5 cm och fortsätter så. Jag, Martina och Josefin kom på delad 1:a plats. Då fanns bara en del av botten kvar av påsen på golvet.

Här försöker Marie få upp påsbotten.

Sedan var vi och bowlade och för en gångs skull som förlorade jag inte. Sen fortsatte vi vidare in på hotellet. Där höjde vi nog medelåldern rejält när vi kom in. Tack till alla mina härliga arbetskamrater som gjorde kvällen riktigt lyckad!

Inga kommentarer: