torsdag 8 oktober 2009

Så det kan gå.....

Kvällen blev riktigt vimsig hemma hos oss :) Gubben skulle lämna ett släp som vi lånat och då bad jag honom ta med Ella så jag kunde städa lite så länge. Efter ett tag undrade jag vart min man tagit vägen. Då tittar jag ut genom fönstret och han hade redan åkt, utan sin dotter. Ella var på sitt vanliga humör så det blev inget städat för mig. Sedan ringde det på dörren, det var min snälla morbror Nisse. Han ska fixa ett nytt sidoljus vid vår ingång och vitt och fint ska det bli med!

Så kom gubben hem och kom på att han glömt sin dotter, som tur var hemma hos mig! :) Sedan skulle det blivit ett pass på Friskis för min del men vi tog en liten födelsedags fika med min morbror istället. Tack snälla Nisse för den fina presenten! De kommer säkert gå åt när vi åker på en liten överrasknings semester nu framöver.

Inga kommentarer: