tisdag 30 juni 2009

Dagen som bara sprang iväg!

Idag så har vi varit på stan med Anna i många timmar! Båda Anna och jag hade lite som vi ville titta efter. Jag fick äntligen tummen ur och köpte den klockan som jag sneglat på ett bra tag nu. Dessutom blev det en tröja till mig och en skjorta till gubben.

Här är min nya klocka från OXXO.

Efter shoppingen åt vi lunch på Chili thai och sedan åkte Ella och jag till Östanå för att möta upp två mammor med barn från föräldrargruppen. Ella doppade benen i vattnet med men det verkade inte som hon tyckte det var lika skönt, som badet i Nye hos kusinen. När vi kom hem var det fullt ös då med. När gubben kom hem åkte vi raka vägen till färgaffären för att handla allt vi behöver till att måla om alla våra fönster utvändigt. Nu ska de äntligen bli vita!

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Riktigt snygg klocka du köpt!! =)