torsdag 11 juni 2009

Shopping med Cilla.

Idag blev det en halv dag på stan med Cilla och den stora magen ;) Jag har beställt en ring med Ellas namn på som blir färdig att hämta redan i morgon. Jag köpte en hood till mig på Vero moda och Cilla handlade lite smått och gott. Sedan blev det lunch på café Hörnet. Sedan handlade vi lite mat ihop. När gubben kom hem planterade jag mina nya ute blommor. Köpte dem på torget i tisdags men de har inte kommit i ny jord förrän idag. Erik tömde i lite från komposten i den jäkla tunnan vi har fått, nu när man inte får använda kvarters-komposterna längre. Hjul helsiket gick sönder på ena sidan av tunnan så det ska bli spännande att se hur sopgubbarna löser detta. Över 500kr för en tunna till trädgårdsavfall som inte klarar någon vikt alls. Härligt påhitt kommunen kommit på :( Okej nog tjatat om den jäkla tunnan. Måste visa en fin bild på söta Saga:
Grattis till Sandra och Sven! (Vilken fin födelsedagspresent du fick hem idag Sven.)

Inga kommentarer: