tisdag 9 juni 2009

Sjukhus besök

Ella och Hugo på BVC

Nu är jag helt slut av allt rännande och Ella med....Hon sover som en stock.

Först var vi på lite sommaravslutning med öppnis i folketspark. Efter det gick vi bara en sväng genom stan för jag skulle köpa lite nya blommor på torget. Då blir Ella jätte hungrig så vi går in på Öppnis så hon får ammas.

När jag ändå var där kände jag att jag ville prata med någon på BVC om Ellas mage igen. Hon hade ju jätte ont i fredags och det var nog minst 1½ vecka sedan hon bajsade ordentligt. Min sköterska på BVC sa att jag inte behövde oroa mig när vi talades vid i måndags men min magkänsla sa någonting annat. Jag fick i allafall träffa en läkare där som sa att hon var helt full i magen...Hon försökte med en termometer precis som jag gjort och inte ens en liten fis kom det.

Jag blev så ledsen för jag trodde man kunde lita på vad BVC sköterskan sa men jag ska hedan efter lita på min egna magkänsla!!!!
Vi fick åka till barnmottagningen på sjukhuset och där gav de henne lavemang direkt.

Nu blir det pärongröt i fortsättningen och vi ska fortsätta med en massa katrinplommonpuré, dessutom har vi nu köpt Laktulos efter läkarens rekommendationer.

Ella är helt slut efter läkarbesöket, nu har hon sovit i över 1 timme. Stackars mammas lilla prinsessa!

Inga kommentarer: