tisdag 23 juni 2009

Ellas 6 månaders kontroll


Ella väger nu 7325g och är 66,5cm lång och hon var väldigt propotionerlig enligt läkaren. Vi fortsätter ge henne gröt på morgonen och välling på kvällen men avvaktar lite med smakportionerna. Efter läkarkontrollen åkte vi ut till kusinen och Åsa och solade och badade benen lite. Ella fick bada benen ute för första gången. Som vanligt glömde jag kameran men som tur var hade jag mobilen med.

Jag får väl bjuda på bilder på badet men försök att inte bli bländade av min extremt vita kropp. Trodde inte jag kunde vara så blek, nästan självlysande :/

Nu är det inte långt kvar tills håret faller av....om jag vågar, vill säga....

3 kommentarer:

farmor sa...

Den översta bilden tycker jag är fantastiskt fin - vilken stämning!

A & Lilla P sa...

Stor fin tjej!

Du vågar! : D

Madde sa...

Vilken fin blogg :)