måndag 22 juni 2009

Grattis Ella!


Idag är Ella 6 månader gammal. Två tänder har hon nu...

och hon äter gröt, välling och bröstmjölk.


Imorgon ska vi till BVC på läkarkontroll så då ska det bli spännande att se vad hon väger och hur lång hon är.

Idag har vi varit på mitt jobb en sväng och lämnat lite böcker till min arbetskamrat som väntar smått. Sedan har vi fikat med Cilla vars lilla är beräknad till idag men än har inget hänt...

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska klippa mig imorgon. Jag har nog tappat minst en tredjedel av mitt hår under denna tiden som jag ammat Ella. Nu överväger jag att klippa av en hel del så jag slipper se hur tunt mitt långa hår har blivit. Funderar på någon page frisyr.....Återstår att se hur modig jag är i morgon eftermiddag....

2 kommentarer:

Nikita sa...

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg
Vinn ett presentkort värt 500:- hos Kiddoz
(en webshop med leksaker, doppresenter, inredning, hoppko, böcker mm)
Tävla här:
http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

A & Lilla P sa...

Grattis till fina Ella!

Kul att få klippa sig! Hoppas du klurar ut hur du vill ha det. : )