tisdag 16 juni 2009

Underbar dag!!!

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Jag har haft en underbar dag. Vi började med frukost och fika hos Cilla och magen. Hon är så himla fin!

(Tog bilden med mobilen så den är suddig)

Ella har äntligen bajsat idag också!!!!! JIPPI! Det var en vecka sedan lavemanget och efter det har det inte kommit någonting. Förrän idag och två rejäla gånger dessutom.

S
edan träffade vi Åsa och Hugo. Vi gjorde en massa skoj hela dagen. Jag har äntligen hittat ett par fotriktiga sandaler som inte ser ut som tantskor. Sedan blev det shoppat lite nya blommor till Ellas rum och lite fiskar till akvariet.

Sedan var det sommarfirande med jobbet. Vår chef bjöd på oerhört god mat.


Här är cupcakesen som jag bakade igår. Gubben fick ta med dem till jobbet idag och de var visst väldigt uppskattade. Nu vill jag ha en massa roliga redskap så jag kan göra finare kakor. En spritser och lite annat smått och gott hade inte varit fel : )

Inga kommentarer: