torsdag 4 juni 2009

Jag är inte pensionär och har all tid i världen, jag är mammaledig! : )

Idag är jag helt slut. Vi har varit ute och gått med mammor från jobbet. Sedan var vi och handlade på willys. Det skulle vi verkligen inte ha gjort. Det var massor med folk i och med deras öppningserbjudanden efter renoveringen. Tanter som tror att de äger gången de står i, det räcker med att de är enormt trånga gångar ändå. Vet inte hur många gånger jag fick säga -ursäkta, jag skulle vilja komma förbi. Till slut gav jag upp. Trött, sur som ett bi och handla på willys går verkligen inte i hop. Nu är allt inpackat i kyl och frys och Ella har ammat färdigt.
Nu ska vi sova en stund och när Gubben kommer hem ska jag laga en ny maträtt och baka bullar, butterkaka och cornflakeskakor tänkte jag.

Inga kommentarer: