söndag 28 juni 2009

Den härliga helgen som varit.


Fredagen var det personalfest för min del och första gången som jag var iväg från Ella en längre tid. Kändes lustigt att inte ha henne med sig men tiden sprang iväg ändå, för jag hade det riktigt trevligt. Vi började med lite minigolf som verkligen inte är min sport. Behöver jag berätta att mitt lag förlorade?



På lördagen åkte jag och Ella och besökte mormor och morfar och morbror Pontus (moster Alexandra var på besök också). De har skaffat en helt underbart, söt, liten ny familjemedlem, som inte fått något namn än.

Ella älskade den lille kissen! (Ella har på sig sin söta "Efter regn komnmer sol" klänning från Snoffs)

Ella avger riktiga glädje tjut när hon får gosa med djur.
Cilla och Stefans hund Wendy är också en favorit.


Efter det var vi bjudna till Anna och Pethrus på grillning och fira att Anna tagit examen. Det blev också en riktigt lyckad kväll. Längtar tills vi tjejer ska ut och festa till det lite!

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Fina bilder! Ammar du inte längre? Lr hade du tänkt pumpa när du ska ut? Kramis

FruLundin sa...

Jo jag ammar fortfarande men Ella äter välling på kvällen och gröt på morgonen plus att hon får ersättning ibland när det inte passar att amma. Dessutom hade jag bara tänkt ta något glas vin. Festa kan jag göra utan alkohol.
kram