onsdag 24 juni 2009

Min nya frisyr

Jag vågade!!!! Har varit tvungen att smälta det ett tag bara. När frisören samlade ihop mitt hår i en hästsvans och klippte av det visste jag inte riktigt vad jag hade gått med på. Satt där och hade en klump i magen hela tiden. Ville ju egentligen inte att håret skulle klippas av men jag har tappat så oerhört mycket hår nu när jag ammar så det fanns i princip inget val. Frisören klippte även upp det lite för att det i allafall skulle se ut som jaghade lite volym. När jag kom hem grät jag.....och inte så lite heller. Det blev nog för mycket känslor i min hästsvans för mina mamma hormoner. Idag har jag samlat ihop mig och med lite nytt mod lägger jag upp bilder. Vet dock inte om jag någonsin kommer klippa mig så här igen men jag kanske vänjer mig.


5 kommentarer:

Therese Wahlström sa...

Blev ju jättefin i håret! =)

Amy sa...

Det var ju jättefint! Inget att gråta för!! =)
Men vill du så kan du låna lite hår från mig, jag har nog lite väl mkt. ;-)

Sandy Dandy sa...

Det blev ju jättefint :) kram på dig!

alexandra sa...

Det blev väl kanon bra!

Unknown sa...

supersnyggt! Och om du inte trivs så kommer de säkert växa ut med en väldig fart igen:)