lördag 20 juni 2009

Tittar in lite snabbt :)

Igår var en härlig dag ända tills vi var mitt i filmen "Vi hade i allafall tur med vädret, igen". Jag fick jätte ont i magen. Fick springa till toaletten. Idag är det bra igen, lite mörbultad kanske men har inte behövt gå någon mer gång. Undrar om det var någonting som jag fick i mig igår? konstigt!

Nu har vi massor som ska göras idag så jag tänkte bara lägga in lite bilder från vårt midsommarfirande/studentfirande. Eriks kusin Andreas tog studenten i Kiruna förra veckan (Han har gått rymdgymnasie-utbildning där) men nu var han hemma så vi kunde fira honom. Glömde kameran som vanligt men det är tur att man har kamera i mobilen numera.

Ella fick låna Hugos midsommarkrans. Så här tokig blev hon då ;9

Jag lånade Hugo en liten stund och skämde bort honom med lite majskrokar. Han måste ju lära sig tidigt vem han ska gå till för att få lite gott. Scchh det säger vi inte till någon Hugo ;)

1 kommentar:

Hanna sa...

vilken fin liten tös du har! ^^ jätte söt i midsommarkrans! hihi...

kram kram