lördag 26 september 2009

Baka, baka liten kaka...

Nu är det dags att fylla frysen igen. På måndag kommer föräldrargruppen hit på fika och på lördag ska min födelsedag firas med släkten.

Kom precis att tänka på en sak. Vilken stor släkt jag har nu. Innan var det bara min familj och min morbror som var med när jag fyllde år. Nu är ju gubbens släkt min släkt med. Så kul att även ha kontakt med Eriks farmor och mormor också (mina är tyvärr döda). Farmor var helt klart den enda personen jag har kunnat tala med om allt. Jag saknar henne mycket! Min farmor påminner helt klart om Eriks farmor, hon är en riktigt häftig dam. Säger precis vad hon tycker och det gillar jag!

Usch nu blev det för ledsamt.

Kärleksmumsen är färdiga och nu ska bullarna på plåten. Sedan ska jag göra köttbullar på 2kg blandfärs.

Inga kommentarer: