söndag 6 september 2009

Mitt hjärtas ljus!

Ni kanske undrar hur det går med takbytet? Det går framåt men senast igår så läckte det in rejält igen. Gubben och min far sliter varje dag och vår vän Pethrus ställer upp. Lite tråkigt är det allt, att det inte finns fler som kan hjälpa till så att taket slutar läcka in någon gång!

Mitt hjärtas ljus!
Idag har hon på sig en body med Pippi, dreglis från pippi, byxor och strumpor från Lindex.

Min nybadade lilla sötnos ligger och sover på min mage för tillfället. Om en liten stund kommer Ellas mormor så får det bli en långpromenad idag med. Igår var vi ute och gick i 2h och mamma tog hand om Ella en stund så jag kunde grunda kring de nya fönsterbläcken. På kvällen var vi hos våra trevliga grannar en stund.

Imorgon bär det av till Gekås!!!! Jag hoppas på att vi hittar både födelsedagpresenter och julklappar till Ella då.

2 kommentarer:

Malou sa...

Tråkigt att det läcker. :-( Och i detta pissväder med.
Men kul ju att åka till Ullared. :-) Jag har varit där 2 gånger nu i sommar, och finns visst det presenter till de små. :-)

Therese Wahlström sa...

Hoppas du fyndar ordentligt i Ullared. När jag var där i slutet av juli var det dåligt med leksaker i 1-års åldern så blev lite besviken. Hade velat hitta en del till födelsedagen men blev bara några klossar med magneter i. Hoppas du har bättre tur!
Kram