onsdag 23 september 2009

Härlig dag

Idag tog Ella och jag sovmorgon. Låg bara och myste i sängen och gosade länge. Sedan åkte vi till svägerskan och Ellas kusin Hugo. Vi gick en super härlig långrunda ute på landet i underbar natur. Jag verkligen älskar att promenera bland vackra gamla hus, bondgårdar, kossor och ängar. Det regnade lite på oss med men vad gör det ;)

När jag kom hem passade jag på att byta gardiner i sovrummet och nu måste jag göra lite middag. Försöker planera för att få gå på ett Friskis pass ikväll men mormor, morfar eller moster kunde inte vara barnvakter. Får se om gubben kan avsluta takarbetet lite tidigare ikväll så jag kan gå.

Det ska bli så himla skönt när taket är färdigt för jag längtar så till att få träna. Sedan vi startade med det har jag bara kunnat gå en gång och det var när farmor och farfar var barnvakt. Ja ja det är ju inget att gnöla om, taket blir ju fint :)

Ps. Gubben kände av mitt skrikande behov av Friskis så han ser till ett komma in tio i sju så jag kan cykla iväg.

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Visst är det härligt att träna..Lite trögt bara innan man kommit igång men sedan är det ju riktigt kul/skönt!

Ha en finfin torsdag!

Kram