lördag 12 september 2009

Vetlanda dagarna

Idag har Ella och jag varit på Vetlanda dagarna med kusinen Hugo och hans mamma Åsa.

Ella har på sig en jacka från Molo, byxor- Lindex, tyllkjol från H&M, skor- Puma, dreglis-Barbapapa.

Ella fick en ballong av mina kusiners pappa. Hon fäktade runt med den som bara den och sen kom hon på att det var ännu roligare att slänga den på marken så att mamma fick ta upp den hela tiden :)

Nu ska jag göra laxpaj och romsås (recept finns under receptfliken). Ikväll ska vi äta kräftor som grannen har fixat till oss. Sedan ska kusinens familj titta förbi och vi ska titta på film ihop.

3 kommentarer:

jessica sa...

kikar in

Carolina sa...

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Du var med o tävlade om ett presentkort från Lajbansson Leksaker hos mig för en tid sedan..Blev tyvärr ingen vinst då men nu har jag startat en favorit i repris från precis samma butik så nu har du chansen igen:

http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html

Ha en underbar söndag! Kram