onsdag 2 september 2009

Gangstar

På gårdagens Gangstar party beställde jag en svart klänning till Ella. När vi kom hem där ifrån stupade en övertrött Ella i sängen. Då visade jag gubben klänningen jag köpte och sa lite försynt att det fanns mycket fint som jag också hade velat köpa. Vi tittade in på Gangstars sida och jag visade det som jag tyckte var fint.


När jag klickar in på den fina koftan ser jag att det blivit något fel på deras hemsida. Det står först att koftan kostar 229kr men när jag klickar på den kostar den endast 89kr. Så nu är den också på väg hem till Ellas garderob, vilket kap! Skynda att fynda!

UPDATE: Tyvärr ringde Gangstar och sa att jag och mina väninnor inte fick köpa kofta så billigt utan skulle få betala mellanskillnaden för det fel som de själva gjort. Så av ren princip köpte jag inte den pga deras dåliga bemötande. Tråkigt när det blir så....

1 kommentar:

Amanda sa...

Vilka jättefina gangstarkläder! ^^
Jag har aldrig varit på något sådant klädparty men kollar ofta på fina gangstarkläder på tradera. Jättesöta!

Önskar dig lycka till i tävlingen!
Kram